سرخط خبرها

وکیلی:هاینن سبک منحصر به فردی دارد|مسائل تاکتیکی و روانشناسی خوبی مطرح شد

  • کد خبر: ۱۰۴۱۱۳
  • ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲
وکیلی:هاینن سبک منحصر به فردی دارد|مسائل تاکتیکی و روانشناسی خوبی مطرح شد
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان گفت: مربیان شرکت کننده در سمینار سه روزه هاینن حتما از اطلاعات این دوره در کار خود استفاده خواهند کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان در مورد حضور در دوره بین المللی تخصصی و پیشرفته مربیگری والیبال گفت: وقتی فرصت ملاقات با یک مربی بزرگ پیش می‌آید، نباید آن را از دست داد و من به رغم این‌که تیم نوجوانان در اردو و تمرین بود، سعی کردم از این فرصت استفاده کنم و از تجربیات این مربی (ویتال هاینن) بهره ببرم.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران ادامه داد: هر کس از شرکت در این کلاس‌ها برداشت خودش را دارد. شاید برداشت همه شرکت‌کنندگان شبیه به هم نباشد و با هم فرق کند. من از صحبت‌های هاینن در مورد مسائل تاکتیکی تیم استفاده خواهم کرد. قسمتی هم مربوط به مسائل روانشناسی بود که قطعا به کارمان می‌آید.
وکیلی تصریح کرد: از مسائلی که با فرهنگمان مطابقت دارد باید استفاده کرد، ولی قسمتی از صحبت‌های او هم مربوط به فرهنگ اروپایی و غربی بود که در کشور ایران اسلامی نمی‌توان مورد استفاده قرار داد.
وی گفت: من قبلاً با مربیان بزرگ دنیا مثل بوگاینکوف، ولاسکو و ستکوویچ خیلی کار کرده‌ام، ولی هاینن، سبک منحصر به فرد و متفاوتی دارد و در مجموع خود او هم شخصیتی خاص است.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان افزود: نمی‌خواستم این فرصت را از دست بدهم. ممکن است شرکت در این کلاس ۳ روز تنها یک نکته مثبت برای من داشته باشد، ولی ترجیح دادم با شرکت در این دوره، آن یک نکته را از دست ندهم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->